A cumpagnia hà urganizatu una seria di Discorsi su pruduzzione preservazione di e traumatisimi prima aiutu.

A vista di una seria di impacts viiculata da l 'accidente in u New District 6,16, in ordine per attivà i cullaburatori à valurizà di più cuscenza di pruduzzioni di sicuru è di valurizà self-aiutu a cunniscenza, u matina di u 21u, la cumpagnia invitatu Dr. Lu da a Suzhou Ruixing Hospital di fà una seria di tematiche preservazione di cullaburatori. 

1

Prima di l 'inizziu di l' seminariu di furmazione, General Manager Zhu fattu un currispundente riassuntu di a seria i so cumpagni l'di u travagliu WENSICIA su prutezzione di u focu in u noms de uni pochi di ghjorni. Iddu datu mpurtanza chi cumandu a cità l'affettu gran 'impurtanza à 6,16, è a nostra cumpagnia ci vole à usu seguità i reguli è rigulamenti addicchiaratu l' auturitati supiriuri a eliminari tutte e pettu di i reguli è rigulamenti. Sutta l 'premisa di seguenti i reguli è rigulamenti, hè necessaria à sacciu cchiù assai la scheda di pruduzzione daniela, è ogni passu di u mètudu quessu deve esse datu à causa attinzioni.

 Dopu à Mr Zhu mintuvati it up è spartutu, Dr. Lu purtaru a cunniscenza nant'à a pricauzione daniela è i misuri prima-aiutu chì era cumuna di traumatisimi. ci hà cumbinatu cu casi veri a fari arcuni di l 'cosi putemu sò ingaghjati in u travagliu è a vita. 

2

spartera cuntenutu. Specificamente à u funziunamentu attuale di u prima aiutu, in ordine di facilità ne a capiscitura di tutti, Dr. Lu pirsuna manifestanti à prò di noi nant'à a scena, u cuntenutu di a ghjesgia hè assai pratica, ghjente prisente pò seriamenti amparà à insignà.

3

Stu casu mostra chì la cumpagnia dà altu priurità a pruduzzione daniela, e spicificamenti fa per u studiu di a cunniscenza parenti. Hè pinsatu chì tutti i populi vi hannu na certa quantità di racolta, dopu gradu è teniri sti racolti in menti, è si pò piglià cura di elli quandu nicissariu. Di i so cumpagni à accurtà certi di i perditi chì ponu esse scanzati.


tempu Post: Jun-25-2018
WhatsApp Online Chat !